Tartalom
· Fõoldal
· Ajánlj minket!
· Cikkek
· Impresszum

Legújabb szám
·Le a cipőkkel! Elkészült!
·Aranysakál és róka “létük” csúcspontján
·Németh István nyomdokain
·Megújul a szőlőhegyi kápolna
·Önkormányzati hírek
·Huszonöt éve, 1996-ban alakult meg a sakkszakkör
·Hírek a Települési Értéktár tájáról
·Az újrakezdés sokszor a legjobb döntés az életben
·Annus néni 95 éves
·Sakkhírek
·Nyári táborok az általános iskolában - Hasznos ismeretek
·Kalandozó tábor – két turnusban
·Német nyelvi tábor
·Léna virágoskertje és ami mögötte van…
·Egy fiatal fotós Kéthely értékeinek nyomában

Ló az iskolában

Amikor évekkel ezelőtt elkezdődött iskolánkban a minőségbiztosítás, sokan gúnyosan megjegyezték:
- „Na, ettől majd minden gyerek kitűnő tanuló lesz!”
Ma már az iskolahasználók, partnereink látják, hogy a minőségfejlesztésnek köszönhetően kialakult egyfajta elkötelezettség a folyamatos fejlesztés iránt.
Évente vizsgáljuk partnereink elégedettségét. A begyűjtött véleményeket a tantestület tagjai négy úgynevezett minőségbiztosítási csoportban alaposan áttanulmányozzák.
Örülünk a megelégedettségnek, elismerésnek, de a legnagyobb figyelmet a feltárt hiányosságokra fordítjuk, hogy javítani tudjunk rajta.
Néhány példa a gyerekek és szülők véleményéből:
„1-2. osztályosok: a tanárok kedvesek, segítenek, szeretek tanulni, finomak az ételek. Szomorú vagyok, mert a gyerekek gyakran csúfolják egymást, még több dicséretet szeretnék kapni.”
A nagyobb gyerekek elégedettek a korrepetálásokkal, a szakkörök választékával, az iskolai kirándulásokkal. Ők is szeretnének több dicséretet kapni, de tanulni nem szeretnek annyira, mint kisebb társaik.
A szülők elégedettek az iskola értékelési rendszerével, az iskola felszereltségével, esztétikumával, az egészséges életmódra neveléssel. Elégedettek a szülőkkel való foglalkozás formáival, de kevésnek tartják a tájékoztatást a minőségfejlesztés eredményeiről, az iskolában végbement változásokról.
Most pedig következzék néhány példa a minőségfejlesztés hatására elindult folyamatokból.

  • A második idegen nyelv választhatósága
  • Számítástechnikai lehetőségek bővülése
  • Mindennapos testnevelés
  • Egésznapos oktatás
  • Kirándulások, sok esetben a szülőkkel közösen
  • A művészeti oktatás feltételeinek megteremtése, három tanszakon az oktatás elindítása
  • Informatikai tanfolyamok felnőtteknek
Szeretnénk minden elvárásnak megfelelni, persze ez lehetetlen. Olyan kéréseket is megfogalmaznak tanulóink, melyeket egyelőre nem tudunk teljesíteni, mint például az iskolaudvarra egy játszóteret.
Aztán akad olyan kérés is, amit nem akarunk teljesíteni, mint pl.:
- Ne tanuljunk!
- Legyen ló az iskolában!
Vagy essünk át a ló másik oldalára?

Minőségi team
(2005. III.szám Ősz)
Nyomtatható verzió

Korábbi cikkek:

Néhány régi cikk
·Kéthelyi sorsok
(2020. I.szám Tavasz)
·Törékeny szalmadíszek férfikézből
(2018. I.szám Tavasz)
·Művészeti bemutató az iskolában
(2017. II.szám Nyár)
·Adventi ünnepi vásár
(2015. IV.szám Tél)
·Nyári tábor Városlődön
(2013. III.szám Ősz)
·„Kéthely-város”
A jövő ígérete, vagy fantazmagória?
(2011. II.szám Nyár)
·Valaki hiányzik…
(2009. IV.szám Tél)
·Lakossági tájékoztató
(2008. I.szám Tavasz)
·Országos kompetenciamérés
(2007. II.szám Nyár)
·Búcsú az óvodától
(2005. II.szám Nyár)




PHP-Nuke alapú weboldal

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások, cikkek szerzőik tulajdonai.
Tartalomkezel? rendszer: © 2004 PHP-Nuke. Minden jog fenntartva. A PHP-Nuke szabad szoftver, amelyre a GNU/GPL licensz érvényes.
Oldalkészítés: 0.03 másodperc