Tartalom
· Impresszum
· Kapcsolat

Legújabb szám
·Óvoda udvar és játszótér fejlesztés
·Riport az 50 éves Horváth Józseffel
·Közérdekű tájékoztatás az avar és kerti hulladék égetéséről
·Díszőrség az ejtőernyős katonák emlékművénél Kéthelyen
·Zászlóval köszöntjük az újszülötteket
·Újra forog a film
·Bemutatkozik a Yin-Yang Életmódközpont
·A kéthelyi hársfák
·A Vincés nővérek Kéthelyen
·Üzenet haza
·Egyszerűen szép
·Vitaminnal erősítik a kéthelyi gyerekek immunrendszerét
·Megújult a játszótér a Hegyalja utcában
·Sakk
·Támogatás Covid-19 pozitív családoknak

Vége az évnek…

Nemrég volt az a szeptemberi nap, amikor új tervekkel, nagy lelkesedéssel kezdtük az idei tanévet. Ma pedig már az évzáróra készülünk. Sok új feladatot, sokféle programot valósítottunk meg ez idő alatt, amiről folyamatosan tájékoztattuk falunk lakóit.

A tanév vége felé is - a napi nevelő-oktató munkánk mellett – nagy hangsúlyt fektetünk ünnepeinkre való méltó megemlékezésre. Minden jeles napot hosszabb előkészülettel vezetünk be, amelyhez – a gyermekek kíváncsiságát kielégítve – folyamatosan változatos tevékenységeket biztosítunk. A hagyományápolás tartalmát minden esetben a helyi tradícióknak megfelelően variáljuk. Az együttjátszással, együttmunkálkodással, tervezgetéssel örömtelivé, izgalmassá tesszük az ünnepvárás időszakát.

• Anyák napja – Ajándékkészítéssel, versek, énekek, táncos játékok tanulásával vártuk és köszöntöttük az édesanyákat, nagymamákat.

• Aerobic szakkör – Május végén apukák, anyukák, nagymamák társaságában közös mozgással zártuk az idei tanévet.

• Kézműves szakkör – Az egész éves alkotó foglalkozásokon készült munkákból kiállítás nyílt az óvoda folyosóján, melyet a hónap végéig az érdeklődők a nyitvatartási időben megtekinthetnek.

• Angol szakkör – Nyílt nap alkalmával mindenki megnézhette, hogyan és mit tanultak eddig a szakkörösök.

• Nagycsoportosok kirándulása – Óvodásaink még sokáig emlegetik a Tropicariumban látott kedvenc állatokat, a cápa alagutat, a Pán Péter játszóházban eltöltött felejthetetlen órát, a városligeti pikniket, a Fővárosi Nagycirkusz előadását és az éttermi közös vacsorát.

• Kis-középső csoportosok kirándulása – Gyalogtúrát szerveztünk a kéthelyi hegybe, állatok nyomait kerestük, madárhangokat ismertünk meg, pihentünk egy csoporttársuk pincéjénél, ahol a hátizsákokból hamar előkerültek a finomságok és a hűsítő innivalók.

• Gyermeknap az óvodában – Az elmaradhatatlan ugrálóvár mellett az idén a szülők segítségével egyszerre több helyszínen sok játékos versenyen vehettünk részt. Lehetett célba dobni, lottó és memória játékot játszani, zsákban futni, kötelet húzni, gólyalábon járni. Minden feladatnál pontokat gyűjthettek a gyerekek, amiket a végén beválthattak ceruzákra, plüssállatokra, süteményre, cukorkára, lufira és egyéb apróságokra. Nagyon népszerű volt az arcfestés, alig győzték kielégíteni a gyermekek igényeit. Mindenkinek pontos elképzelése volt arról, mi szeretne lenni. Közben a kemencében sült a langalló, amit fokhagymásan, tejfölösen jóízűen elfogyasztottunk. A délutáni eső az íjászatot ugyan elmosta, de kedvünket nem szegte. Ezt a programot egy későbbi időre halasztottuk.

• Évzáró – Színes műsorral készültünk erre az ünnepre. A nagycsoportosok mesejelenettel, tánccal, a középsősök zenés tornával, a kicsik körjátékokkal zárták a tanévet.

Gyereknapon az ebéd is különleges volt
Túra közben kell a pihenés
Ismét jót kirándultunk
Óvodások a hegyen

Nyáron is változatos tevékenységekkel várjuk a gyerekeket. A legelső nyári program közös fagyizás a cukrászdában. Régi, jó szokásához híven az egész óvodát meghívta Müller István fagyizni, a gyerekek nagy örömére. Jó idő esetén sok fürdést, pancsolást, sározást, labdázást, agyagozást terveztünk. Mindenkinek jó pihenést, kellemes kikapcsolódást kívánunk.

Horváth Györgyné
(2007. II.szám Nyár)
Nyomtathat verzi

Korbbi cikkek:

Néhány régi cikk
·Zelena Zsolt
(2019. III.szám Ősz)
·Könyvtári hírek, DJP pont a községi könyvtárban
(2018. IV.szám Tél)
·Tájékoztatás a 2016-2017-es tankönyvrendelésről
(2016. I-II.szám Nyár)
·Szekeres Tibor
(2014. III.szám Ősz)
·Évfordulóink 2012-ben
(2012. II.szám Nyár)
·A művelődési ház nyári programjai
(2011. III.szám Ősz)
·Garzonlakások épülnek Kéthelyen
(2004. II.szám Nyár)

PHP-Nuke alapú weboldal

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások, cikkek szerzőik tulajdonai.
Tartalomkezel? rendszer: © 2004 PHP-Nuke. Minden jog fenntartva. A PHP-Nuke szabad szoftver, amelyre a GNU/GPL licensz érvényes.